2013. július 11., csütörtök

TÁLAT!

Tálat keresek a lenti képen látható shohin méretű Mezei juharhoz. Jellegzetes ismertetőjegyei a világos szürke kéreg, a tavaszi-nyári zöld- és a domináns őszi sárga lombszín. Szín, forma, méret. Ez a három érdekel!

Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Nekem most még nincs ötletem. Örömmel veszem, ha küldtök egy-egy montázst, vagy tálról képet (majd én összerakom).


Korábbi képeket itt találhattok:
2013 május - levélmetszés
2012 május - levélmetszés
2011 június - levélmetszés
2009 november - őszi színek



3 megjegyzés:

  1. "Faragott sarkú", négyzet alaprajzú, citromsárga fényes mázas, perem nélküli, nagyon jelképes lábú tál. A méreteit (saccolva) kb 150 x 150 re és kb 300 mélyre vízionálnám.
    "Vat du jú tollkabát?"

    VálaszTörlés
  2. Bocs, a méreteket elírtam. 150 mm x 150 mm x 30 mm :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, köszönöm! Két vélemény érkezett, a másikat e-mailben kaptam. És kisvártatva be is mutatom!

    VálaszTörlés