2014. június 23., hétfő

Wroclaw, EBA, Kevin Wilson, Pavel Slovak demo

Wroclaw-ban két nap is tanulhattunk a demokból. Első nap Kevin Wilson és Pavel Slovak alakítottak. 

Kevin Wilson a tőle megszokott munkát mutatta, erősen szállt a forgács. Nekem jobban tetszett ez az alakítása, mint amit eddig láttam tőle, mert nem csupán erős fa munka volt benne, hanem egy több évre szóló projekt indult el. Saját Borókáját hozta el Wroclawba, az alakítás első fázisát láthattuk, a felfelé törő, egyenes törzset hajlította meg a kívánt mértékben, persze kiegészítve némi marással.

Pavel Slovak-ot én még nem láttam alakítani, de tudtam róla, hogy vidám, közvetlen ember. És ez így is volt, bármikor szóba lehetett vele elegyedni, szívesen válaszolt. És végig vidáman alakított. Egy fantasztikus Pinus mugot hozott, ami a 4 órás demo végére teljesen megváltozott.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése