2013. május 1., szerda

Paquete de Barcelona - csomag Barcelonából

Tegnap nagy öröm ért! Dél előtt csönget a postás és ezt a csomagot hozta:









A történet nagyjából egy hónapja kezdődött, akkor találtam rá véletlenül erre a könyvre és szerzőjére. Akkor írtam is gyorsan egy levelet, hogy hogyan tudnám megvásárolni a könyvét. Megbeszéltük a részleteket, de akkor nem tudtam megrendelni, anyagi okokból, viszont tudtam, hogy a közeljövőben lesz rá lehetőségem.

Majd másfél hete jött egy e-mail a hölgytől ...

Csak ültem a notebook előtt és nem hittem el, amit olvasok. Katalóniában Szent György napján hagyományosan nemzeti könyvnapot ünnepelnek, ez alkalomból szeretne megajándékozni engem a könyvével. Biztos jól értem? Gyorsan válasz levél, tényleg jól olvastam? Igen, minden rendben.

Na ezek után érkezett meg tegnap dél előtt a könyv, benne pár kedves sor Maria Rosa Bonet kézírásával.

Nagyon hasznos könyv, nagyon jó képanyaggal. Sok konkrét példa, milyen növényeket érdemes kusamonoként nevelni, összeültetni. Igazán hiánypótló darab, a könyvtáram megbecsült darabja lesz!

Kedves Maria! Nagyon köszönöm még egyszer, remélem, hogy egyszer tudom majd viszonozni! 
Querida María! Muchas gracias de nuevo, espero que puedo devolver el favor una vez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése