2012. október 30., kedd

Workshop Adriano Boninivel

Még igazából fel sem dolgoztam a hétvégi Bonsai és Suiseki Mustra eseményeit, beszámolót meg pláne nem tudnék róla írni, kell még pár nap. Amire nagyon készültem, az a vasárnapi workshop volt Adriano Boninivel. A blogon korábban már mutattam, hogy mivel megyek. Előkészítettem rendesen, hogy ne ott kelljen 4-5 óra hosszat szedegetni a tűleveleket és ez jó gondolat volt, mert nem lett volna rá idő.

Ezek után így nézett ki a Mugo:


Nem volt különösebben ígéretes anyag, de épp ezért szerettem volna Adriano Boninivel közösen alakítani. Volt elképzelésem meg is beszéltük, egyetértően csettintett: "Good idea!" Aztán belekezdtünk.





És a végeredmény kb. 6 óra raffiázás, drótozás és demonstráció-tolmácsolás után:


Egy kedvezőbb háttér előtt, már itthon:


Nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült a végeredmény, én legalább is így érzem. Köszönöm Adriano Bonininek és a Mustra csapatának!

2 megjegyzés:

  1. Szia Balázs !!

    Tényleg jól sikerült ! Megérte több soron ez a mustra :)
    Gratulálok.
    István

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Mustra nagyon megérte, de erről majd megpróbálok bővebben. Ez a Mugo meg szép példája annak, hogy 1-2 ezer Forintos félrecsapott faiskolai anyagból is lehet szépet varázsolni. Hát még, ha láttad volna Nagy András István barátunk Sylvestrisét ...

      Törlés